Välkommen till 소리쳐 살앙해!

Hej/Hello/こんいちわ/안녕하셔!

Den här bloggen heter 소리쳐 살앙해 (sorichyeo saranghae) vilket är koreanska och på engelska blir något i stil med "scream I love you" (har en känsla av att jag inte fick grammatiken riktigt rätt. Direktöversättningar ftw) och drivs av mig, Reila.

Jag är då snart 13 somrar gammal och ett stort kpop/jrock-fan. På den här bloggen kommer jag lägga upp låttexter till låtar av band som BIG BANG, The GazettE, BEAST, LM.C, f(x), Super Junior m.fl. Jag kommer alltid att inkludera en engelsk översättning (om det finns någon) och ibland även en svensk översättning. Dock är jag inte så bra på att texta videor... Än. Practice makes perfect, ne?

Enjoy~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0